História
marec, 2022
Vzniká produktová značka Yoopy, pod ktorou expandujeme na zahraničné trhy. Prvou krajinou, v ktorej nájdeme produkty značky Yoopy, je Maďarsko.
2022
Po 16 rokoch sa stávame najväčším vydavateľstvom učebníc pôsobiacim na Slovensku a v Česku.
2021
Počet vydaných titulov pokoril hranicu 500.
2020
Po našom niekoľkoročnom intenzívnom úsilí došlo k úprave smerníc týkajúcich sa učebnicovej politiky a k postupnému otvoreniu učebnicového trhu. V súčasnosti si učitelia môžu pre svojich žiakov vyberať zo širokej ponuky rôznych učebníc. Ešte pred dvomi rokmi bolo niečo podobné nepredstaviteľné.
2019
Zorganizovali sme online petíciu Slobodné učebnice, ktorú podporili stovky slovenských učiteľov, neziskové organizácie či osobnosti verejného života (D. Hevier, M. Sopko, o.z. Zastavme korupciu a iní). V septembri tohto roka sme sa zúčastnili na tlačovej konferencii k predloženiu zákona k úprave zákona o učebnicovej politike.
2018
Odštartovali sme sériu verejných aktivít poukazujúcich na nutnosť zmeny učebnicovej politiky a otvorenie učebnicového trhu. V tomto období bol výber učebníc v plnej gescii ministerstva školstva a prebiehal prostredníctvom verejných obstarávaní. Takýto spôsob výberu učebníc absolútne neodzrkadľoval potreby jednotlivých regiónov či špecializovaných škôl. Učebnice, ktoré zvíťazili vo verených obstarávaniach, často neboli tým najkvalitnejším produktom v ponuke, a aj kritériá či termíny prípravy publikácií do verejných obstarávaní boli ťažko splniteľné. Na tieto nedostatky sme upozorňovali v sérii mediálnych výstupov (blog SME, Trend, Profit, Hospodárske noviny, Rádio Košice, TV Markíza, RTVS). Odhaľovali sme pochybenia pri obstarávaniach, vysvetľovali sme benefity otvorenia učebnicového trhu, poukazovali sme na pozitívne prípady z iných krajín (Česko, Fínsko, Estónsko…), pripomienkovali sme návrhy zákonov. Tieto aktivity sa nie vždy stretli s pochopením na najvyšších miestach. Každopádne, naše úsilie a vytrvalosť priniesli svoje ovocie a vyústili do postupného otvorenia učebnicového trhu na Slovensku.
2015
Počet vydaných titulov prekročil hranicu 100.
2013
Vydali sme prvé pracovné zošity v Českej republike – Hravá matematika a Hravý zeměpis.
2012
V ponuke pre slovenské školy sme mali prvých 30 pracovných zošitov.
2012
Vstúpili sme na poľský trh (s produktom Zagubione tablice mistrsza Leonarda) aj na maďarský trh.
2012
Vydávame prvý vzdelávací súbor pre domáce potreby, ktorý sa skladá z tlačenej časti + CD – Stratené tabuľky majstra Leonarda.
2011
Máme prvého zamestnanca. Ing. Alena Fusková k nám nastúpila ako redaktorka a dnes je šéfredaktorkou slovenskej časti vydavateľstva.
2010
Zorganizovali sme online súťaž v reálnom čase – Taktik Výzva. Zúčastnilo sa na nej vyše 10 000 žiakov zo Slovenska, Česka a Nemecka.
2009
Na Slovensku sme vydali prvý pracovný zošit Hravá matematika 5.
30. december 2008
K slovenskej pobočke pribudol český súrodenec – Taktik International, s.r.o., organizačná zložka.
5. november 2007
Založili sme našu prvú spoločnosť – Taktik Slovakia. Mala 5 majiteľov.
2006
Usporiadali sme prvý ročník korešpondenčnej súťaže Seminár Taktik. Začali sme sa učiť, čo je didaktika a ako funguje správna výučba.