Často kladené otázky
1. Aké sú poštovné a balné podmienky pri objednaní tovaru?
Ak je objednávateľom škola, poštovné a balné je bezplatné. Ak je objednávateľom iný subjekt ako škola, pri objednávke nižšej ako 34,90 € sa účtuje poštovné a balné v sume 3,95 € na balík v prípade doručovania objednávky kuriérom, a 3,45 € pri využití služby packeta.sk. V prípade objednávky s doručovacou adresou v zahraničí sa dodacie podmienky stanovujú individuálne a obsah objednávky je potrebné zaslať na taktik@taktik.sk.
2. Kde nájdem riešenia a TVVP k jednotlivým PZ?
Tematické výchovno-vzdelávacie plány a riešenia nájdete na stránke vydavateľstva v záložke „TVVP a riešenia“ v podobe pdf. príloh po zadaní hesiel, ktoré Vám boli vygenerované pri ukončení objednávky a zaslané na Vami zadanú e-mailovú adresu.
3. Ako sa dostanem k metodickej príručke pre učiteľa?
Metodické príručky pre učiteľa nájdete na stránke vydavateľstva v záložke „TVVP a riešenia“ v podobe pdf. príloh po zadaní hesiel, ktoré Vám boli vygenerované pri ukončení objednávky a zaslané na Vami zadanú e-mailovú adresu.
4. Aký je postup pri zadávaní objednávky, ak sú údaje školy v zozname škôl na e-shope nesprávne, alebo ak škola v zozname vôbec nefiguruje?
V prípade nesprávnych údajov o škole v zozname škôl, prípadne ak došlo k zmene adresy alebo názvu školy, je možnosť využitia kolónky „Poznámka“ v závere objednávky, kde môžete zanechať odkaz s požadovanou úpravou fakturačných a/alebo dodacích údajov. Ak sa škola v zozname nenachádza, prosím kontaktujte vydavateľstvo elektronicky na adrese taktik@taktik.sk alebo na číslach 0950 103 205 alebo 0903 908 256 za účelom registrácie Vašej školy.
5. Pri prihlásení sa do e-shopu mi nefunguje prihlasovacie heslo, čo mám robiť?
Ak Vám
nefunguje prihlasovacie heslo, ktoré bolo automaticky vygenerované pri
vytvorení objednávky, prosím kontaktujte vydavateľstvo elektronicky na adrese taktik@taktik.sk alebo telefonicky na číslach 0950 103 205 alebo 0903 908 256.
6. Licencia pre IPZ obsahuje zle vygenerované prihlasovacie heslo do interaktivity. Ako mám postupovať?
V prípade,
ak sa neviete prihlásiť do interaktívnej výučby prostredníctvom hesiel, ktoré
Vám boli zaslané na Vami zadanú e-mailovú adresu v objednávke, alebo Vám
boli vytvorené heslá v nesprávnom formáte, prosím kontaktujte vydavateľstvo
elektronicky na adrese taktik@taktik.sk, alebo telefonicky na číslach 0950 103 205 alebo 0903 908 256. Je potrebné pripraviť si číslo objednávky
interaktívnych titulov.
7. Sme malotriedna škola, môžeme si uplatniť množstevné zľavy aj pri nesplnení požadovaného množstva objednaných pracovných zošitov? Máme nárok na bonusový materiál?
Ak
Vaša škola nespĺňa požiadavky pre získanie množstevnej zľavy, resp. bonusových
materiálov v zmysle podmienok určených vydavateľstvom, môžete svoju
žiadosť o ich uznanie uviesť do kolónky „Poznámka“, alebo kontaktovať
vydavateľstvo elektronicky alebo telefonicky s uvedením čísla predmetnej
objednávky. Po posúdení Vašej žiadosti konateľom spoločnosti budete informovaní
o možnosti uznania množstevnej zľavy a bonusových materiálov pri Vašej
objednávke.
8. Potrebujem zmeniť fakturačné údaje, ako mám postupovať?
Ak ste pri kontrole faktúry zistili nesprávne údaje, prosím kontaktujte vydavateľstvo elektronicky na adrese taktik@taktik.sk alebo telefonicky na číslach 0950 103 205 alebo 0903 908 256 za účelom opravy fakturačných a/alebo dodacích údajov.
9. Aký je postup reklamácie v prípade nespokojnosti s dodaným tovarom?
Ak zistíte, že dodaný tovar je neúplný, chybný alebo poškodený, je potrebné obratom kontaktovať vydavateľstvo. Reklamáciu je nutné ohlásiť vydavateľstvu do 30 dní odo dňa prevzatia zásielky. Spoločnosť garantuje vybavenie reklamácie v čo najkratšom možnom čase a na náklady spoločnosti. Pri zasielaní reklamovaného tovaru je potrebné zaslať ho na poštovú adresu vydavateľstva. K tovaru priložte kópiu faktúry spolu so sprievodným listom s popisom chyby alebo dôvodu reklamácie.
V prípade reklamácií nás môžete kontaktovať e-mailom na reklamacie@taktik.sk.
10. Aký je postup pri nespokojnosti s kvalitou dodaného tovaru?
Objednávateľ, ktorý je spotrebiteľom, je oprávnený odstúpiť od zmluvy za podmienok uvedených v „Poučení o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy“, ktoré je dostupné na webovej adrese https://www.taktik.sk/kontakt/obchodne-podmienky/.
11. Aké sú podmienky pri objednaní bezplatnej ukážky?
Každá škola na Slovensku má nárok na 1 ks žiackeho pracovného zošita z daného predmetu a ročníka ako ukážku. Pri objednaní 15 a viac ks pracovných zošitov z daného predmetu a ročníka zostáva ukážka na škole bezplatne, pri titule Hravá ruština je to pri objednaní 10 a viac ks pracovných zošitov. V prípade, že škola neuskutoční objednávku pracovných zošitov ani do 30 dní odo dňa doručenia ukážky, je škola povinná v rovnakej lehote nepoškodené ukážky vrátiť na poštovú adresu vydavateľstva. Možnosť zapožičania bezplatnej ukážky sa nevzťahuje na fyzické osoby.